جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 3740
تاریخ: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
نویسنده خبر:
89 بازدید
۰
1

تلاش رسانه‌های معاند برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام‌جهانی

رسانه های فارسی زبان خارجی که همواره برای ناامیدکردن مردم ایران تلاش می‌کنند، از حواشی بعد از فوتبال در مشهد ذوق زده شده و تلاش خود برای تحریم ورزش ایران را دوچندان کرده اند.

گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جریانات و رسانه‌های معاند همواره تلاش کرده اند از حوادثی که در داخل ایران اسلامی رخ می‌دهد بیشترین بهره برداری را برای ضربه زدن به کشور داشته باشند و این موضوع برای مردم کشورمان که با توطئه ها و اهداف این جریانات آشنا هستند، به روشنی مشخص است.

ورزش هم یکی از حوزه‌هایی است که جریانات معاند و رسانه های فارسی زبان ضدانقلاب همواره سعی کردند از آن برای رسیدن به اهداف خود علیه ملت و انقلاب از آن بهره ببرنند. این جریانات همواره برای حذف تیم های ورزشی ایرانی از مسابقات بین المللی تلاش کرده اند و در این راستا از هر ابزاری برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنند.

این جریانات همواره سعی کرده اند برای دستیابی به اهداف خود با کوچکترین اتفاقات ورزشی، پویش هایی را برای حذف تیم های ورزشی ایران از عرصه های بین المللی راه بیاندازند و متاسفانه گاهی هم برخی در داخل دانسته یا ندانسته با این جریانات همراهی می کنند.

بر همین اساس بعد از حواشی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد که در حاشیه دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان رخ داد، این جریانات تلاش خود را دو چندان کرده اند که تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی حذف شود!

پروژه تعلیق ورزش ما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با هدف انزوای بین المللی ایران و نشان دادن چهره خلاف واقعیت از ایران در افکار عمومی جهان و همچنین ایجاد ناامیدی در میان مردم کشورمان دنبال می شود.

این جریانات در حالی خود را نماینده مردم ایران معرفی می کنند که هیچ ایرانی وطن دوستی حاضر به حذف تیم کشورش از مسابقات جام جهانی نیست.

جریانات معاند که همواره برای ناامیدکردن مردم ایران تلاش می کنند قطعا شادی مردم ایران بعد از پیروزی های تیم های ملی ورزشی در میادین بین المللی را نمی توانند ببینند برای همین هر کاری از دستشان بر می آید انجام می دهند تا این شادی ها ادامه دار نباشد.

بر همین اساس هم رسانه های فارسی زبان که با دلارهای انگلیس و امریکا و عربستان سعودی فعالیت می کنند از اتفاقات تلخ مشهد ذوق زده شده اند و به شدت برای تحریم ورزش ایران تلاش می کنند. این رسانه ها در برنامه های مختلف خود از فیفا برای محروم کردن ایران از شرکت در بازی های بین المللی تلاش می کنند.

در پی این تلاش ها و با جریان سازی های صورت گرفته از سوی بی بی سی و اینترنشنال می بینیم که کاربران سعودی و اماراتی در فضای مجازی درخواست تحریم ورزش ایران و جایگزینی امارات به جای ایران در جام جهانی را مطرح می کنند!

اتفاقات رخ داده در حواشی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد قطعا قابل دفاع نیست، برای همین هم می بینیم، رئیس جمهور شخصا وزیر کشور را مسئول پیگیری این موضوع و برخورد با متخلفان می کند و یا رئیس مجلس به کمیسیون امور داخلی مجلس برای پیگیری موضوع ماموریت می دهد.

البته چرایی رخ دادن اتفاق ورزشگاه مشهد از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اتفاقی که براساس اعلام وزیر کشور یکی از دلایل مهم آن فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای این بازی بوده آن هم در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند! قطعا وقتی قرار باشد سه برابر بیشتر از ظرفیت به ورزشگاه وارد شوند مشکلاتی هم ایجاد خواهد شد. البته بررسی ها هنوز تمام نشده و برای روشن تر شدن موضوع لازم است منتظر پایان بررسی ها و نظر مسئولان مربوطه بود.

انتهای پیام/

 


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه