پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2749
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
نویسنده خبر:
106 بازدید
۰
2

جهانبخش: پیروزی در کنار هواداران اتفاق مهمی بود/جای بازیکنانی مثل طارمی و قدوس خالی بود

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهم بود که بازی‌های مقدماتی را با برد پشت سر بگذاریم و پیروزی مقابل لبنان در کنار هواداران اتفاق خوبی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مشهد،  بازیکن تیم ملی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل لبنان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تمام بازی را تحت کنترل داشتیم. هیچ شانسی تقریبا به حریف ندادیم. مهم بود که بازی‌های مقدماتی را با  برد پشت سر بگذاریم و توانستیم از این امتیاز میزبانی خانگی استفاده کنیم. اتفاق مهم و خوبی بود که در کنار هواداران پیروز شدیم. حضور هواداران خانم یک دغدغه بود که امیدوارم بیشتر شاهد آن باشیم و حضوری قدرتمند در جام جهانی با بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم.

وی افزود: تمام کسانی که امروز کنارمان نبودند مثل سامان قدوس، مهدی طارمی جایشان خالی است و به یاد آنها بودیم و توانستیم به جام جهانی برویم و دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی در  مورد میزبانی مشهد در این مسابقه گفت: بازی در شهرهای دیگر خوب است اینکه در دیگر شهرها و مردم کنار تیم ملی باشند خوب است. امکاناتی خوبی در اختیار تیم ملی قرار دادند و این روند از شهر مشهد شروع شده است و امیدوارم به حرم برویم. ورزشگاه خیلی خوبی بود و زمینش می‌تواند بهتر باشد با توجه به ورزشگاه زیبایی که هست. ان شاءالله بتوانیم در آینده در شهرهای دیگر هم بتوانیم به میدان برویم.

جهانبخش در مورد غیبت تماشاگران خانم در بازی لبنان گفت: قبل از بازی شنیده بودیم که بانوان می‌توانند امروز به ورزشگاه بیایند و از صمیم قلب خوشحال بودیم. در بازی با عراق مادر و خواهرم به ورزشگاه آمدند و توانستند بازی را از نزدیک ببیند و بازیکنان دیگر هم خوشحال بودند با همسرم و مادر خود  توانستند این برد را به اشتراک بگذارند. نمی‌دانم چرا نباید بخشی از ورزشگاه به بانوان اختصاص پیدا کند و فکر نمی‌کنم اگر اتفاقی رخ می داد هم مشکلی پیش نمی آمد.

وی افزود: خوشحال بودم که در شهر مقدس مشهد چنین مساله ای رخ می دهد تا  همه از فوتبال لذت ببرند و به نظرم هیچ اتفاقی رخ نمی داد اگر خانم ها به ورزشگاه می آمدند و این می تواند به فرهنگ ما کمک کند. وقتی یک خانم و آقا در ورزشگاه باشند می توانند از فوتبال لذت ببرند و این می تواند به  رشد فرهنگی ما کمک کند. متاسفم که خانم ها را در ورزشگاه ندیدم و امیدوارم در آینده همه بتوانند از فوتبال لذت ببرند.
انتهای پیام/


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه