سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2295
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
نویسنده خبر:
96 بازدید
۰
1

ترامپ از پوتین خواست علیه بایدن‌ها افشاگری کند

رئیس‌جمهور سابق آمریکا از رئیس‌جمهور روسیه خواست تا اطلاعاتی که می‌تواند به وجهه خانواده بایدن آسیب بزند را منتشر کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه جدیدی که روز سه‌شنبه منتشر شد، از ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه خواست تا هر اطلاعات مخربی درباره خانواده بایدن دارد، منتشر کند.

شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» گزارش داد این تازه‌ترین نمونه از تمایل ترامپ برای درخواست و پذیرش کمک سیاسی از قدرت‌های خارجی است. طبق این گزارش، ترامپ در مصاحبه‌ خود ادعای اثبات نشده در مورد معاملات تجاری «هانتر بایدن» پسر رئیس‌جمهور آمریکا در روسیه را مطرح کرد و از پوتین خواست هر گونه اطلاعاتی را که ممکن است در مورد آن داشته باشد، منتشر کند. به نوشته پایگاه اینترنتی سی‌ان‌ان، مشخص نیست اطلاعاتی وجود داشته باشد یا کرملین به آن دسترسی داشته باشد.

ترامپ با اشاره به معاملات احتمالی هانتر بایدن در روسیه گفت: فکر می‌کنم پوتین پاسخ آن را بداند. فکر می‌کنم او باید آن را منتشر کند. فکر می‌کنم ما باید پاسخ را بدانیم.

به گزارش این شبکه آمریکایی، هانتر بایدن در زمانی که پدرش معاون رئیس‌جمهور آمریکا بود، برای کارهای مشاوره‌ای که در کشورهای خارجی از جمله اوکراین و چین انجام می‌داد، دستمزدهای هنگفتی می‌گرفت. موضوعی که وزارت دادگستری آمریکا در حال تحقیقات درباره آن و جرایم مالی احتمالی است.

اما طبق این گزارش، هیچ مدرکی در حمایت از ادعاهای ترامپ مبنی بر دست داشتن بایدن‌ها در فساد یا اثرگذاری بر سیاست‌های ایالات متحده برای منافع شخصی به دست نیامده و خود بایدن هم مشمول این تحقیقات نبوده است. هانتر بایدن ارتکاب تخلف را رد کرده و می‌گوید زمانی که تحقیقات به پایان برسد، او تبرئه خواهد شد.

ترامپ در ژوئیه ۲۰۱۶ هم از پوتین خواست تا ایمیل‌های شخصی «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات را هک کند. وی در سال ۲۰۱۹، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین را تحت فشار قرار داد تا تحقیقاتی را علیه جو بایدن نامزد وقت انتخابات آمریکا آغاز کند و پرداخت کمک نظامی حدود ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین را منوط به این اقدام کرد؛ مسئله‌ای که به اولین استیضاح ناکام ترامپ در کنگره آمریکا منجر شد.

انتهای پیام/ 


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه