سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2323
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
نویسنده خبر:
111 بازدید
۰
1

تقلب بایدن هنگام پاسخ به سوالات درباره پوتین

رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی پس ازاظهارنظر توهین‌آمیزش درباره پوتین، با برگه‌ تقلب برای پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا پس از اینکه علناً خواستار برکناری ولادیمیر پوتین همتای روس شد، روز دوشنبه از روی یک برگه از پیش آماده شده خواند تا به خبرنگاران اطمینان دهد که منظور او تغییر رژیم در مسکو نبوده است. 

با این حال، بایدن که جمهوری‌خواهان می‌گویند سلامت شناختی او رو به افول است، در نهایت اظهارات اولیه خود را دو چندان کرد. وی در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت که اظهارات او در لهستان مبنی بر اینکه پوتین «نمی‌تواند در قدرت بماند» درخواستی برای تغییر رژیم در مسکو نیست.

اما عکس‌های منتشر شده از کنفرانس مطبوعاتی وی خبرساز شد و نشان می‌دهد که بایدن کارت کوچکی با عنوان «نکات سخت گفت‌وگوی پرسش و پاسخ (مربوط به) پوتین» در دست دارد که در آن پاسخ سوالات نوشته شده است. یکی از پاسخ‌های داده شده روی کارت مذکور این است: خشم اخلاقی را که نسبت به اعمال این مرد (پوتین) احساس می‌کردم، ابراز کردم. تغییر در سیاست را بیان نمی‌کردم».

تقلب بایدن هنگام پاسخ به سوالات درباره پوتین

 

به گزارش شبکه «راشا تودی»، علیرغم اینکه بایدن در ابتدا به آنچه روی کارت نوشته شده بود، پایبند بود، بعداً از متن آماده شده سرگردان شد. رئیس‌جمهور آمریکا در نشست مطبوعاتی در توجیه اظهاراتش درباره پوتین گفت: این بیشتر از هر چیزی یک آرزوست. او نباید در قدرت باشد. منظورم این است که افرادی مانند او نباید بر کشورها حاکم باشند، اما هستند.

بایدن این اظهارات را قبل از آن که به خبرنگار دیگری بگوید که فکر نمی‌کند روسیه چنین اظهاراتی را به عنوان اعلام سیاست تفسیر کند، بیان کرد. وی گفت: هیچ کس باور نمی‌کند… من در مورد سرنگونی پوتین صحبت می‌کردم. هیچ کس این را باور نمی‌کند.

سردرگمی بایدن در روزهای اخیر باعث نگرانی شده است. وی در سفر خود به لهستان ظاهراً به سربازان آمریکایی گفته بود که به زودی به اوکراین اعزام خواهند شد، اما بعد مقامات دولت وی اظهاراتش را پس گرفتند و گفتند: رئیس‌جمهور به صراحت گفته که ما نیروهای آمریکایی را به اوکراین نمی‌فرستیم و هیچ تغییری در این موضع وجود ندارد.

به همین ترتیب، علیرغم اینکه مقام‌های آمریکایی از جمله معاون بایدن و وزیر خارجه‌اش همگی تحریم‌های آمریکا علیه روسیه را به عنوان یک عامل بازدارنده برای پوتین معرفی کردند، خود بایدن هفته گذشته اعلام کرد که تحریم ها هرگز بازدارنده نیستند. بایدن پیش از این هم در برخورد با مطبوعات به متن‌های از پیش تهیه شده، تکیه کرده و خبرنگاران را بر اساس فهرست‌های آماده شده صدا کرده است. 

تقلب بایدن هنگام پاسخ به سوالات درباره پوتین

 

جمهوری‌خواهان این موارد، گاف‌های گاه و بیگاه رئیس‌جمهور آمریکا و سردرگمی وی در حضورهای عمومی را به عنوان علائمی از کاهش توانایی‌های شناختی وی می‌دانند. در نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز که روز یکشنبه منتشر شد، محبوبیت بایدن باز هم رو به افول گذاشت و به ۴۰ درصد سقوط کرد و تنها ۲۹ درصد از آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهورشان برای مدیریت بحران اوکراین ابراز اعتماد کردند. نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز در ماه گذشته نشان داد که ۵۴ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند او فاقد تیزبینی ذهنی لازم برای انجام کار مؤثر به عنوان رئیس‌جمهور است.

انتهای پیام/


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه