جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2769
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
نویسنده خبر:
85 بازدید
۰
1

حاشیه بازی ایران و لبنان|ناهماهنگی و ازدحام تماشاگران بیرون ورزشگاه /خداداد عزیزی به خانه برگشت!+عکس و فیلم

با وجود پایان نیمه اول دیدار ایران و لبنان تماشاگران بیرون ورزشگاه امام رضا (ع) ازدحام زیادی کرده اند و ممکن است در این ازدحام حادثه‌ای برای آن ها رخ بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا آغاز شد.

* پیش از شروع این مسابقه میرشاد ماجدی، سرپرست و حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال همراه با هنرمندانی که تابلو فرش منقش به آرم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بافته بودند به کنار خط آمدند و از این تابلو رونمایی کردند.

در حالیکه نیمه اول  مسابقه ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) به پایان رسید، شماری از تماشاگران به داخل ورزشگاه آمده‌اند اما بیرون ورزشگاه همچنان ازدحام شدید تماشاگران را شاهد هستیم و این ازدحام دربخش تماشاگران بانو بیشتر است. زیرا آنها هنوز مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده‌اند.

حاشیه بازی ایران و لبنان|ناهماهنگی و  ازدحام تماشاگران بیرون ورزشگاه /خداداد عزیزی به خانه برگشت!+عکس و فیلم

* خداد عزیزی ملی پوش اسبق تیم ملی نیز به دلیل ازدحام شدید تماشاگران بیرون ورزشگاه نتوانست وارد ورزشگاه شود و به همین دلیل به خانه برگشت تا بازی را از تلویزیون تماشا کند. برخی از تماشاگران با دیدن خداداد عزیزی مشغول گرفتن عکس یادگاری با این بازیکن شدند.

* برخی از تماشاگران می‌گویند با وجود خرید بلیت اینترنتی مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده‌اند.

* بانوان که نتوانستند مجوز ورود به ورزشگاه را کسب کنند به این تصمیم بسیار معترض شدند.

* حسین کنعانی زادگان که پاس گل اول ایران را برای سردار آزمون ارسال کرد، پس از به ثمر رسیدن این گل به سمت نیمکت تیم ملی آمد و دراگان اسکوچیچ و احسان حاج صفی را در آغوش گرفت. 

* همچنین علیرضا بیرانوند هم با خروج از دروازه تا نزدیک نقطه کرنر دروازه لبنان دوید و در جشن بازیکنان شرکت کرد. 

* برخی هواداران لبنانی هم به داخل ورزشگاه آمده و تیم کشورشان را تشویق کردند.

مسابقه دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی در جریان است.

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه