پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2765
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
نویسنده خبر:
97 بازدید
۰
2

حاشیه بازی ایران و لبنان| دست بوسی کنعانی زادگان از اسکوچیچ/ درگیری جهانبخش با مدافع لبنان+ عکس

کنعانی زادگان پس از به ثمر رسیدن گل علیرضا جهانبخش به سمت اسکوچیچ رفت و پس از زدن دو مشت خود به مشت های سرمربی کروات، دست وی را بوسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  پس از اتمام نیمه اول دیدار ایران و کره جنوبی بار دیگر برخی هواداران توانستند وارد ورزشگاه شوند تا حدود ۲۰ هزار صندلی استادیوم امام رضا(ع) پر شود. 

* سردار آزمون در دقایق ابتدایی نیمه دوم کنار زمین آمد و کفش‌های خود را تعویض کرد.

* در دقیقه ۵۸ برخورد شدیدی بین جهانبخش و بازیکن لبنان پیش آمد اما تصمیم داور برای ادامه بازی با عصابنیت شدید اسکوچیچ همراه شد.

* کارت زرد نگرفتن حسین الدور، مدافع لبنان در دقیقه ۶۶ پس از خطا روی علیرضا جهانبخش سبب اعتراض کاپیتان تیم ملی کشورمان به فو مینگ چینی شد.

* در اتفاقی جالب حسین کنعانی زادگان به عنوان مدافع وسط تیم ملی در بازی با لبنان برای دومین بار موفق به ارسال پاس گل شد‌. این بازیکن پس از به ثمر رسیدن گل علیرضا جهانبخش به سمت اسکوچیچ رفت و پس از زدن دو مشت خود به مشت های سرمربی کروات، دست وی را بوسید. البته بیرانوند هم با آمدن سمت اسکوچیچ مشت های خود را به دست اسکوچیچ زد.

* در شرایطی که بازی نکردن مهدی ترابی در تیم ملی در ماه‌های اخیر سبب دلخوری پرسپولیسی‌ها از اسکوچیچ شده بود، سرمربی تیم ملی پس از به ثمر رسیدن گل دوم این بازیکن را جانشین علی قلی زاده کرد.

* برخی حاضران در جایگاه ویژه با وحید امیری که در کنار مدیر اجرایی و رسانه ای تیم ملی نشسته بود عکس یادگاری گرفتند.

* در دقیقه ۸۱ بین جهانبخش با ماهر صبرا، مدافع لبنان درگیری پیش آمد که با دخالت داور و بازیکنان دو تیم این غائله به اتمام رسید.

علیرضا جهانبخش پس از بیرون آمدن از زمین بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به سردار آزمون تحویل داد.

* دانیال اسماعیلی فر پیش از ورود به زمین برای انجام دادن اولین بازی ملی خود با ربیع عطایا، هافبک لبنان و هم تیمی سابقش در ذوب آهن خوش و بش کرد.

* برخی هواداران از دقیقه ۸۵ ورزشگاه را ترک کردند.

*پس از پایان بازی،بازیکنان دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند.

*کریم انصاری‌فرد که شب گذشته در جریان جشن تولد دچار آسیب دیدگی شده بود، با بستن سر خود به زمین آمد.
*علیرضا جهانبخش پس از اتمام مسابقه با دوربین AFC‌مصاحبه کرد.

*بازیکنان ایران پس از سوت پایان بازی به سمت تماشاگران رفتند و از آن ها تشکر کردند.

این مسابقه در نهایت با برتری دو بر صفر تیم ملی ایران به اتمام رسید.

انتهای پیام /


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه