سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 3781
تاریخ: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
نویسنده خبر:
373 بازدید
۰

محمد حسن نژاد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی


دولت ارز را طوری مدیریت کرد که نه مردم آسیب ببینند و نه مفسدان به مطامعشان برسند

نماینده مجلس دهم گفت: مدیریت ارز دولتی به گونه ای صورت گرفته است که مردم آسیب نبینند و مفسدین هم به مطامع خودشان نرسند.

محمد حسن نژاد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد دولت سیزدهم ضمن اشاره به زمان کوتاهی که دولت سیزدهم روی کار آمده گفت: باتوجه به مدت کوتاهی که این دولت سرکاربوده است جهت تحلیل عملکرد دولت باید رفتارها و تحرکات دولت سیزدهم را ارزیابی کرد.

وی افزود: اثرات اقدامات زیربنایی که در این مدت انجام شده به زودی قابل مشاهده نیست ولی با توجه به رصد تصمیات گرفته شده می توان گفت سالی که نکوست از بهارش پیداست، از جمله اقدامات زیر بنایی صورت گرفته می توان ورود به حوزه بانک ها و اتخاذ تصمیمات سازنده اشاره کرد.

حسن نژاد ضمن اشاره به اقداماتی که آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد انجام داد گفت: اقدامات اخیر رئیس جمهور در آزاد سازی سواحل نشان دهنده مخالفت شخص اول دولت  با رانت خواری و فساد است که این امر در راستای عمل به قول های انتخاباتی قرار دارد.

وی مبارزه با فساد ناشی از ارز ترجیحی را یکی دیگر اقدامات فسادستیزانه آیت الله رئیسی دانست و افزود: مدیریت ارز دولتی به گونه ای که مردم آسیب نبینند و مفسدین هم به مطامع خودشان نرسند، کار با ارزش دیگری است که باید به آن اشاره کرد.

نماینده ادوار مجلس گفت: ورود دولت به بحث خودروسازی، خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، حذف امضای طلایی و… هم جزو اقدامات دیگر دولت در ۶ ماهی است که بر سر کارآمده است.

حسن نژاد ادامه داد:‌ اقدامات دولت سیزدهم نشان داد که برای اداره کشور برنامه های بنیادین دارد و همین امر هم موجب امیدآفرینی بین مردم شده است.

وی سیاسی کاری را جزئی از وظایف رئیس جمهور دانست و افزود: آیت الله رئیسی به دلیل مشغله زیاد از سیاسی کاری فاصله گرفته است که از آن می توان به عنوان یکی از مشکلات دولت سیزدهم نام برد.

حسن نژاد افزود: مساله دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که مردم به تغییر، رای داده اند بنابراین نباید مدیران قبلی که مردم از آن ها روی برگردانده اند همچنان سرکار باشند به همین جهت اعتقاد دارم تیم آقای رئیسی در تغییر و تحولات عملکرد مطلوبی نداشت، با وجود گذشت ۹ ماه هنوز برخی فرمانداران نمی دانند که برکنار خواهند شد یا نه و این امر باعث معطل شدن کارها می شود.

وی ضمن اشاره به تاثیرگذاری مدیران نا کارآمد بر روی عملکرد کلی دولت، گفت: این مدیران باعث می شوند تا تصمیمات رئیس جمهور به خوبی اجرا نشود و اثرات قابل ملموسی در پی نداشته باشد.

حسن نژاد تشریح کرد: شاهد هستیم که در مساله آزادسازی سواحل به دلیل اینکه احتیاجی به طی شدن برخی سلسله مراتب نداشت به سرعت، نتایج مطلوب حاصل شد ولی اجرای دستور رئیس جمهور در مورد وام های بانکی با مشکلاتی مواجه گشت، می توان گفت مدیران آقای رئیسی از جنس خودش نیستند.

نماینده ادوار مجلس در مورد شروع واکسیناسیون عمومی که در زمان آقای رئیسی شروع شد و کاهش آمار تلفات ناشی از کرونا را در پی داشت، گفت: برخی ادعا می کردند تحریم ها اجازه ورود واکسن را نمی دهد ولی با تغییر رئیس جمهور و واردات واکسن، کشور ما که از نظر تزریق واکسن کرونا در پایین ترین اندازه بود در وضعیت مطلوبی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه