پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2387
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
نویسنده خبر:
92 بازدید
۰
1

خدمات‌رسانی ۲۰هزار دانشجوی جهادگر به محرومان در نوروز

رئیس سازمان دانشجویی گفت: در نوروز امسال، دانشجویان جهادی فعالیت‌های خود را در عرصه‌های محرومیت زدایی، امید آفرینی و روایت پیشرفت کشور تحت عنوان عهد خدمت انجام دادند و در این حرکت ۲۰ هزار دانشجو به مناطق کم برخوردار هجرت کردند.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری، محمدحسین کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در بازدید از قرارگاه جهادی عهد خدمت نوروز بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: حرکت های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف آن ها دارد.

وی گفت: دانشجویان جهادی با حضور در مناطق روستایی و کمتر برخوردار به مجاهدت می‌پردازند. این اقدامات جهادی برای خود بچه‌ها موثر است و جدی ترین بستری است که تربیت نیرو و مدیر در آن اتقاق می ‌فتد و موجب رشد و تعالی جهادگران می‌شود.

کفعمی بیان کرد: بسیج دانشجویی در راستای انجام مأموریت خود، مطابق با نیاز کشور و متناسب با شرایط روز اقدام به برنامه ریزی اردوهای جهادی دانشجویی در قالب “قرارگاه جهادی دانشجویی عهد خدمت در ایام نوروز ۱۴۰۱” کرد.

وی افزود: در حرکت جهادی دانشجویی نوروز امسال، دانشجویان فعالیت‌های خود را در دو عرصه محرومیت زدایی، امید آفرینی و روایت پیشرفت کشور تحت عنوان عهد خدمت انجام دادند و در این حرکت ۲۰ هزار دانشجو از سراسر کشور به مناطق کم برخوردار هجرت کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: حرکت های جهادی مبتنی بر بیانات امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارای مأموریت و رسالت مهم و بزرگی است که آحاد جهادگران خود را ملزم به انجام آن می دانند.

وی  با تاکید بر حرکت به سمت مسئله محوری افزود: گروه‌های جهادی بعد از حضور در مناطق محروم باید پیگیر حل مسائل این مناطق با استفاده از ظرفیت مردم و دانشگاه ها باشند.

کفعمی در آخر با تقدیر و تشکر از دانشجویان جهادگر و دست اندرکاران اردوهای جهادی تصریح کرد: اردوهای جهادی با محوریت دانشجویان و فعالیت‌های مردم یاری آن‌ ها، مزیت‌های بسیاری برای مردم به ویژه مناطق هدف دارد.

انتهای پیام/


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه