جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2838
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
نویسنده خبر:
110 بازدید
۰
2

کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز

صبح روز ۱۲ اسفند سال ۱۳۹۸ سازمان لیگ با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی مسابقات لیگ برتر و سایر لیگ‌های فوتبال ایران خبر داد.

خبرگزاری فارس/فرهاد فرهادپور، تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان مس کرمان بود. مس دیگر آن تیم سابق نبود، هر چند در اوج هم در فینال جام حذفی سال ۹۲ برابر تراکتور در کرمان نتوانست مقاومت کند.

  ۳۰ بهمن سال ۱۳۹۸ ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز/بازی تراکتور با مس کرمان: ۱۰ هزار تماشاگر؟ ۵ هزار تماشاگر یا کمتر؟ هر چی بود به دلیل بارش برف و سرمای بهمن ماه تعداد کمی تماشاگر در ورزشگاه حضور یافته بودند. اما اگر تماشاگران تراکتور می‌دانستند این آخرین بازی تراکتور است که قادر به حضور در ورزشگاه بوده و نزدیک به ۸۰۰ روز از دیدن بازی تیم‌شان از نزدیک محروم خواهند بود، شاید ورزشگاه را لبریز از تماشاگر می‌کردند، همانند بازی تراکتور با فجر سپاسی شیراز در سال ۸۸.

در ۳۰ بهمن سال ۱۳۸۸ تیم تراکتور در جام حذفی با نتیجه ۴ بر یک مس کرمان را مغلوب کرد. دژاگه، اسدی، خانزاده و سعید مهری گل‌های تراکتور را در این بازی به ثمر رساندند.

تراکتور  بعد این بازی در دیدار خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم پارس جنوبی جم شد تا صبح روز ۱۲ اسفند سال ۱۳۹۸ سازمان لیگ با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی مسابقات لیگ برتر و سایر لیگ‌های فوتبال ایران خبر داد.

بعد از ۴ ماه و  از تاریخ ۴ تیر ۱۳۹۹ با رعایت نکات بهداشتی لیگ برتر ادامه یافت و در نهایت طولانی‌ترین دوره‌ کل ادوار لیگ با ۳۶۵ روز زمان برگزاری مسابقات، در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ به پایان رسید‌. تراکتور در لیگ برتر چهارم شد اما با قهرمانی در جم حذفی به آسیا راه یافت.

تراکتور در دوران کرونا  ۵ بازی از لیگ نوزدهم، ۱۶ بازی از لیگ بیستم(با احتساب هر دو بازی رفت و برگشت با ماشین‌سازی) و ۱۱ بازی از دوره بیست و یکم در تبریز را بدون تماشاگر برگزار کرد. در جام حذفی هم دو بازی انجام داد.

در مجموع تراکتور ۳۴ بازی بدون تماشاگر را در تبریز میزبانی کرد که تنها ۱۴ بازی به برتری رسید که حتی کمتر از نیمی از بازی‌هایش بود تا نبود تماشاگران در عملکرد تیم تراکتور مشخص شود. تراکتور در ۱۰ بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده که نیمی در فصل اخیر بوده است. ۱۰ بازی تراکتور هم با تساوی به اتمام رسیده است.

کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز

عملکرد تیم تراکتور در ایام کرونا که بدون حضور تماشاگران:

۳۴ بازی/ ۱۴ برد/۱۰ مساوی/۱۰ باخت

نتایج تراکتور در لیگ برتر دوره نوزدهم (بازی‌های بدون تماشاگر در تبریز)

تراکتور صفر – نساجی ۱

تراکتور ۲ – نفت آبادان صفر

تراکتور ۲ – سپاهان اصفهان ۱

تراکتور صفر – پیکان صفر

تراکتور ۲ – ماشین سازی ۱

لیگ بیستم (بازی‌های بدون تماشاگر در تبریز)

تراکتور صفر – نفت مسجد سلیمان صفر

تراکتور صفر – سپاهان ۱

تراکتور صفر – فولاد خوزستان صفر

تراکتور ۳ – پیکان ۱

تراکتور صفر – شهر خودرو صفر

تراکتور ۱ – استقلال ۳

تراکتور صفر – آلومینیوم اراک ۱

تراکتور صفر – پرسپولیس ۱

ماشین‌سازی صفر – تراکتور ۲  

تراکتور ۲ – نساجی ۱

تراکتور صفر – مس رفسنجان صفر

تراکتور ۲ – ماشین‌سازی صفر

تراکتور ۱ – صنعت نفت آبادان ۱

تراکتور ۱ – ذوب آهن صفر

تراکتور ۱- گل گهر سیرجان صفر

تراکتور ۵ – سایپا ۱

فصل بیست و یکم (بازی‌های بدون تماشاگر تراکتور در تبریز)

تراکتور ۳ – نفت آبادان صفر

تراکتور ۱ – پیکان ۲

تراکتور ۱ – شهر خودرو صفر

تراکتور صفر – آلومینیوم ۲

تراکتور ۲ – نفت مسجد سلیمان صفر

تراکتور صفر صفر – ذوب آهن ۱

تراکتور ۱ – نساجی ۱

تراکتور صفر – گل گهر صفر

تراکتور صفر – استقلال  ۱

تراکتور ۲ – سپاهان ۲

تراکتور ۱ – فولاد ۲

جام حذفی

 تراکتور ۱ – نفت مسجد سلیمان صفر(سال ۱۳۹۹)

تراکتور صفر – مس رفسنجان صفر(شکست تراکتور در ضربات پنالتی/۱۴۰۰)

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه