جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2745
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
نویسنده خبر:
119 بازدید
۰
2

خداداد عزیزی: مشکل ورود به ورزشگاه نداشتم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مشکلی برای ورود به ورزشگاه امام رضا (ع) نداشتم. خبرنگاران من را در حال خروج دیدند.

خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتشار خبری مبنی بر این که نتوانسته است برای دیدن مسابقه فوتبال ایران و لبنان به ورزشگاه امام رضا (ع) وارد شود به خبرنگار فارس گفت: موضوع آنگونه که انعکاس یافته، نبوده است. پیرو تماس آقای ماجدی برای شرکت در مراسمی که قرار بود پیش از بازی تیم های ملی ایران و لبنان برگزار شود، به ورزشگاه رفتم. اما به دلیل ازدحام تماشاگان مقابل ورزشگاه، دیر رسیدم.

وی افزود: دیروز در تمرین تیم ملی آقای ماجدی به من گفت تابلو فرشی بافته شده که قرار است است به فدراسیون فوتبال اهدا شود و فدراسیون فوتبال هم قرار است آن را برای جام جهانی به قطری ها اهدا کند. از من خواست برای این مراسم به استادیوم بیایم. وقتی به استادیوم رسیدم تقریبا ۱۰ دقیقه به شروع بازی مانده بود. بعد از آن هم با آقای ماجدی خداحافظی کردم و از ورزشگاه خارج شدم.

وی افزود: وقتی که خارج شدم، خبرنگاران من را بیرون از ورزشگاه دیده بودند و تصور کردند که من به خاطر ازدحام جمعیت موفق به حضور در ورزشگاه نشده ام.

نمی توانیم خلاف قانون رفتار کنیم

عزیزی در مورد عدم حضور بانوان در ورزشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که من اطلاع داشتم قرار بود خانمها در ورزشگاه حضور داشته باشند. اما نمیدانم چرا این کار انجام نشده است. اینطور رفتارهای ما باعث برخوردها و جریمه فیفا می شود و این به نفع فوتبال ما نیست.

وی تاکید کرد: این قانون فیفا است و ما نمی توانیم بر خلاف این قانون رفتار کنیم. متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که قانون فیفا را رعایت نمی کنیم و برخلاف آن تصمیم می گیریم. این یک قانون است و ما نمی توانیم خلاف آن حرکت کنیم و تصمیم بگیریم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه