شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ /
بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در ایلام معدوم شد مرز مهران برای تردد زائران بسته است برگزاری جشنواره تئاتر ترکی در تبریز توزیع ۵۷۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان «زرین آباد» در آستانه سال نو هنرمندان بین مسوولان و هنر آشتی ایجاد کنند/ تئاتر می‌تواند مبلغ خوبی برای فرهنگ ما باشد پروازهای فرودگاه ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت بیرون آمدن تئاتر آذربایجان‌شرقی از چتر حمایتی بازدید ۷۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام عیدانه مهاجم سرعتی سابق تیم تراکتور/قربانعلی محبوب تراکتور/نیم اسکناس عیدی فراموش نشدنی بهره مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ایلام افزایش ۳۹ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام صادرات بیش از ۱۴۴ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران آموزش دانش آموزان ایلامی از ۱۴ فروردین به صورت حضوری خواهد بود ایلام زیبا| از گذرگاه عشق به دروازه‌ تاریخ/ مهران شهری از انبوه آثار تاریخی و زیارتی موزه سنجش تبریز/ ازساعت تاریخی امپراتور روم باستان تا تنه درخت ۵ میلیون ساله چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد گرفتن صدر از صدرا در دقیقه ۹۷ ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور/ تشکیل قرارگاه صنایع دانش بنیان تولیدی کرونا در آفساید/بازگشت تماشاگران تراکتور بعد از ۷۷۵ روز فقدان راهبرد و استراتژی بلندمدت در بخش کشاورزی/آذربایجان شرقی، استان پنجم دانش بنیان کشور
کد خبر: 2725
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
نویسنده خبر:
66 بازدید
۰
1

نباید به خاطر قصور چند مسئول استان، فوتبال ملی دچار مشکل شود

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به خاطر کوتاهی و قصور چند مسئول در سطح استان، فوتبال ملی ما که به جام جهانی راه پیدا کرده دچار مشکل شود.

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس در نیشابور گفت: نباید به خاطر کوتاهی و قصور چند مسئول در سطح استان، فوتبال ملی ما که به جام جهانی راه پیدا کرده دچار مشکل شود.

وی افزود: برگزاری مسابقه ای در سطح ملی، تدبیر و کارآمدی استاندار استان خراسان رضوی را می‌طلبید. اتفاقات ناخوشایند و ناگواری که برای بانوان تماشاگر بازی ایران و لبنان در ورزشگاه مشهد رخ داد زیبنده و قابل قبول برای شهر مشهد و استان خراسان‌رضوی نبود.

ارکانی خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که با توجه به شرایط خاص مذهبی و فرهنگی شهر مشهد، چه مرجعی اجازه برگزاری این بازی در مشهد را داد و اگر اجازه تماشای بازی به بانوان داده شد، چه اتفاقی افتاد که علیرغم قانونی بودن همه موارد و دعوت و مجوز مراجع زیربط چنین برخوردی در آستانه ورود به ورزشگاه با بانوان انجام شد؟

وی افزود: در این موارد اگر واقعا شرایط میزبانی و برگزاری منظم و دقیق این چنین بازی مهم و سرنوشت سازی که ممکن است‌ با ابعاد بین‌المللی مواجه شود، در شهر مشهد فراهم نیست. یا امکان حضور بانوان در این بازی فراهم نبوده، استاندار خراسان رضوی به عنوان رئیس شورای تامین و مقام عالی دولت در استان باید پیش‌بینی می‌کرد  قبل از اینکه کار به زمان شروع بازی برسد، اعلام یا اطلاع رسانی می‌شد یا بازی در مکان دیگری برگزار می‌شد.

ارکانی خاطرنشان کرد: اگر امکان حضور بانوان نبود باید اطلاع رسانی می‌شد و اساسا بلیط فروخته نمی‌شد تا این صحنه‌های ناخوشایند رقم نمی‌خورد که فضایی فراهم شود و رسانه‌های ضدانقلاب از این صحنه‌ها و فیلم‌ها علیه نظام سوءاستفاده کنند‌.

وی در خصوص واکنش احتمالی فیفا گفت: خوشبین هستم که چنین اتفاق نیفتد. به هر حال نباید به خاطر کوتاهی و قصور چند مسئول در سطح استان، فوتبال ملی ما که به جام جهانی راه پیدا کرده دچار چنین مشکلاتی شود.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هفته آینده که مجلس شروع به کار می‌کند این موضوع و مقصرین این ماجرا را مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهیم داد. رئیس‌جمهور، وزیر کشور را مسئول رسیدگی و شناسایی مقصرین این ماجرا در سطح استان خراسان‌رضوی و مشهد کرده و ما هم پیگیری می‌کنیم تا از حیثیت نظام جمهوری اسلامی و فوتبال ملی و حقوق مردم دفاع کنیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

اوقات شرعی
قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
گیشه روزنامه